HEJ!

Billig shopping gör en verkligen glad! Idag köpte jag ett par ...typ gladiator sandaler, egentligen inte sånna jag ville ha men sånna som jag vill ha är ju slut överallt. Och dom här var billiga så jag slog till! sendan köpte jag också 3 armband, as fina! eller egentligen 2, men 2 st hörde ihop så de blir ju 3. Hhehe, ja men iaf, sedan köpte jag även 3 par hårband, alla 3 gick på 20 spänn och till sist ett par shorts och en t-shirt. Men de ska ja lämna tbx imorgon, för att jag orkade inte testa de på stan så jag chansade bara.
Hela kvällen nu har jag bara goosat med min lilla kanin :) Världens finaste kaninunge, bara så att ni vet!

och imorgon???... åker jag hem till Chrille efter jobbet, eftersom att den där buss streaken börjar inatt. Så blir det ju svårt för mig att ta mig hem. Undra hur länge den håller på? Suck! men det visar sig.

Näe nu sitter jag bara och skriver en massa strunt, ska gå och lägga mig och läsa min bok nu.


Pössheejj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback