Slappis

  Morsning korsning!image215

Sitter här och är mätt som en plätt, har ätit pasta sallad idag igen.
Har nämligen ätit det i snart två veckor, dålig fantasi! men så gooott!
Om ungefär två timmar ska jag gå till sydpoolen för att spinna en timma,
sen hem  till Chrille och kolla lite Gossip girl och bara  ta det lungt.
Och sen bara vänta på  tills min upp och ned glasödade pojkvänn kommer hem.
Jusdet, idag kan det ha varit sista dagen jag var i skolan. Packade i alla fall ut mitt skåp och sådär. Slutar inte förns nästa torsdag, men har inga lektioner kvar och så, så det känns lite onödigt att komma!
Såhär ser mina sista dagar ut innan sommar lovet.
Ons- Spa, massera och bara ta det lungt. Ev. åka upp till sthlm  och lämna tbx en klänning.
Tors- Klassens dag på farstanäs, ha pic nic där.
Fre- Ledig, flyttar!
Helg.... och hela helgen lär ju  gå till att  fixa på rummet  och så!
Mån- Ledig (resursdag)
Tis- Skola, men kommer ej gå eftersom  att jag är klar med allt. så ledig där med!
Ev. sola och  bada med Ida!!
Ons- avslutning på spa. Bubbla och ha fika där.
Tors- Skol avslutning på berget.

NICE!




Kommentarer
Postat av: Fia

men vi har klassråd som vi måste gå på plus att vi ska tömma skåpen så du måste komma på tisdag :D puss från en liten tjuvtittare :D

2008-06-05 @ 22:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback