Spain

HOLA!

här sitter jag och kikar igenom lite gammla bilder från Spanien 06.
Åh, vad härligt allt ser ut. Gör bara att jag längar ännu mer till min, Idas och Malins resa i sommar:)

Här bjuder jag iaf. på lite av bliderna!;)

 
Mamma, jag och Jocke steker i solen!          Mammut och jag lirar lite strand tennis på playan!

 
Dinner time, at mormor och morfars placeee!     Mamma och Tomas. Puss puss!

 
Jocke grävarn Carlsson, gick loss i sanden!
Men ingen hade respekt för hanns bygge, så alla      Sen så fyllde han på vatten!
bara klev rakt på!

 

Fina mami och jag, som han dit med handen som    Kolla vad fint mitt hår var där, solblekt och långt!
vanligt!!

 

Jag gav min lille bror lite boobisar!                               Samt lite kvinnliga former!

 
Brun och fin, och piffar upp mamma inför                  SEXY! mitt naturliga jag, glupsk och mindre snygg!
kvällen med en fläta, men hon gillade den inte=(

 

Vart är mina flipp floppssss?                                        här är iaf mina fossingar!



Hoppas någon gillade mitt lilla "kollage" för de tog mig as lång tid att fixa, nu ska ja ut o hoppa studds matta.

Adios amigooooosss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback