Dagen

Klockan ringde 04.45 imårse. Hemskt! men var bara att gå upp och fixa sig för att sedan bege sig till jobbet. Slutade runt 11. Mötte upp Emma på stan. Då vi först fikade på nancys, såklart!
När vi var mätta o belåtna så sprang vi runt på stan för att shoppa. Jag hade fullt upp med att hjälpa den lilla hönan så jag hade varken tid eller årk att titta åt mig själv :O. Så kul att hjälpa en 12 åring med kläder, smycken o sånnt, speciellt när hon gillar de jag gillar;) Hon fick iall fall med sig as coola kläder hem.
Aja, det var nog allt för mig den här gången...

Jussdet, Emma har skaffat blogg föresen. Så tänkte göra lite reklam-----> www.Behaaglig.blogg.se
Hon heter nämligen Haag (Behaaglit) i efternamn, fyndigt va? Höhö.

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: behaaglig

www.behaaglig.blogg.se ärre! Du skrev behaaglit !! XD AHAHAAH

2008-03-27 @ 21:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback