:)

HEjj!

Varför har det blivit så kallt för? i helgen var de toppen väder, 25+ och vad hände idag? as kallt ju, brr!
Men men, Var i alla fall en bra helg. Hade bla. pik nik med Chrille, ihih mys. Sedan hann jag även med två "fester" var av den ena sög. Men den ena blev i alla fall rätt lyckad. Då vi åt, lyssna på bra musik, spela brännboll (inte för att jag var med men ändå) satt på gräs mattan och rökte vatten pipa, mm. :) Allt var toppen, utom att jag saknade min Ida, kom hem!

På tal om Ida, Idag så var jag en snabbis med Ida på stan. Men inte Ida, Ida. Utan ida Engren:P hehe!
Frågade om vi skulle äta på nancys. Men som vanligt kunde hon inte, och hur länge har vi försökt få till det? sen i 
8an skulle ja tro, kasst!
men den dagen kommer den med, eller???

Näe, nu måste jag sätta lite fart, ska snart till IKEA med mamma och handla lite nya saker till mitt nya rum:D kul kuuul!

Ska bla. köpa..
image139eller  image140som taklampa.
image141 image142 lite förvarlings korgar.
image143Söt lampa och image144Lite vägg dekoration.  mm.






Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback