dagen

Nu var denna dagen avklarad, och en dag mindre tills jag får träffa Chrille. Längtar så, men det vet ni nog vid det här laget!
Övningskörde idag som sagt, och det gick jätte bra. Körde både i trafiken och på landsvägar, paniken i trafiken börjar att lugna ner sig och mamma blir inte lika frustrerad och arg på mig längre när jag gör fel. Eftersom att jag inte gör så många längre ;)
Vi åkte ut till Enhörna och tog gammla vägen mot nykvarn, åkte till huset för att mamma och T skulle mäta lite saker osv. Smög in till mitt rum gjorde jag också, åh jag vill bara flytta in så jag kan börja fixa och dona där inne.
Imorgon dagen ska spenderas med plugg och övningskörning igen. Nu ska jag snart gå och lägga mig, och hoppas verkligen att jag kan somna också.


image188


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tävling! Tävling! Tävling!

kika in hos apapaya.blogg.se
(inte så många deltagare än, STOR chans att vinna!)

2008-05-21 @ 23:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback