I ösregnet....

image181
Nu ska jag snart bege mig ut på en lång prommis, med mig själv. I detta väder... På med regn jacka bara, hög musik i öronen och sen är jag redo.
När jag kommer hem ska jag sätta mig och plugga, i några timmar. Sedan blir det en pause, för att se det sista avsnittet av andra avenyn för den här säsongen.

Var inne på röda korset idag med Ida en stund efter skolan, hittade en kofta för 45 kr. Som hittat!
Finns så mcket kul, men också väldigt mycket fult.
Hm, aja det var väl allt för mig just nu.



Hej så länge! :-)



Kommentarer
Postat av: :)

ta kort. lägg in. vi vill se.

2008-05-20 @ 17:49:44
Postat av: slidis

Du är helt galen gumman! Galet duktig, hoppas vi ses på spa imorgon?! KYSSSSS

Postat av: Linn

:)- Tuvärr så har jag ingen kamera så blir inte mycket kort=/

tack ska du ha idis slidis, du e sell du. Ja de ska vi nog göra :) hehe! Kyss tbx;)

2008-05-20 @ 23:18:35
URL: http://Linnsaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback