Min fre kväll

Nu ligger jag hemma hos mormor och morfar
med bärbara i sängen *najs* har varit här sen typ 6 idag. Vi har ätit en god sallad ute på deras stora underbara ballkong, med utsikt över vattnet *mys*. Sen var det dags för " så ska det låta " deras favvo pogram;)
Sen har jag bara pratat med mormor hela kvällen och ätit en frukt sallad. Nyttiga gänget!
Och nu ligger jag i deras lilla gäst rum, trött som en babbian är jag också och ska snart sova.
Imorgon blir de lung det med, bio på heron city. Och kanske även lite plugg, skulle behövas men inte så kul på en lördag kanske......?
Saknar Chrille gör jag också, redan.... nu får han komma hem tycker jag, men det lär ju inte han göra.
image164



Hittade den här bilden på deras data, ska föreställa deras väldigt oklara lägenhet.
 





















image166





Här är en bild på deras hund, Bobby som ligger och sover bland "palmerna" hehe.








image168





Och här är en bild på deras ap hund, Bob!













näe, nu är jag ap trött. Blev mycket apor ikväll kände jag.


God natt!!!!!

Kommentarer
Postat av: ida

hahaha fisbobby!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback