näsbod

Det rinner näsblod från min ena näs borre. Helt plöstligt, sitter här vid datan  och ser hur de bara rinner ner på min töja. Det droppar inte, utan forsar som en kran. Sprang direkt till badrummet med händerna fulla med blod, kan heller inte luta huvudet bakåt för då finner de bold ner i munnen. Blä!
Så nu ska jag vänta tills de lungnat ner sig lite,  sen måste ja börja stätta lite fart.
Har as mycket att göra nu  när jag tänker efter.
Skriver mer en annan dag,  jusdet ikväll blir det maskerad bal. SKOJ!
Och en sak till.... köpte en klänning igår som jag tänkte ha på mig tills ikväll. Men nu när jag testar den så känns den inte alls lika bra som den gjorde igår=/ panik! det är inte så att jag hinner köpa en ny lixom.
Ska gå hem till Malin och kolla om hon har något!

Ha en bra lördag!

image209pöss pöss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du synas mer + få mååååååånga besökare?
kolla in denna sida:
www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=kimia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback