Barnsligt kul

Mamma ringde och väckte mig för 1,5 timma sen. Hon tyckte inte att jag skulle sova längre. Utan att vi skulle ner på stan och köpa nya jul saker som saknas till huset. Bla. Gardiner och nya julstjärnor till alla rum. Och hitter vi inget här, ska vi åka bort till Hedlandet och kika. Hoppas vi inte hittar nått här, för jag gillar Hedlandet.. dit brukande vi åka mycket när jag var liten plus att jag får övn. köra ännu mer och det är ju bra.
Föresten så börjar jag få lite ångest över alla dessa julklappar som måste köpas. Vad ska jag köpa? Alltid lika svårt till spec mormor och morfar som redan har allt. Men jag ska nog hitta på något!
Nu måste jag klä på mig. Uggs, dunjacka, vantar och kanske mössan åker på innan jag går ut. Det ser rikigt kallt ut idag och dom varnade för snö storm på nyheterna nyss, så var försiktiga!
Herrå!

Ps. Igår köpte jag och Chrille en varsin chocklad kalender. Nån mer än oss som inte kan vara utan dessa?


Kommentarer
Postat av: ENGREN

jag har ocså hahahah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback