Bra där

Äntligen kan jag pusta ut! Ikväll ska jag bara lata mig framför tv:n eller kanske sätta på någon bra film.
Jag måste berömma mig själv lite *klapp på axeln* eftersom jag varit bra den här veckan. Pluggat en galning, hoppas det gett resultat på proven bara. Körlektionen gick också jätte bra, gjorde inga större tabbar. Det flöt på, skönt!
Så nu förtjänar jag att ha en lugn kväll utan massa måsten. Längtar också tills imorgon, så vi ska upp till Sthlm. Kollade just vad det gick för filmer. Och den ända vi båda kom överänns om var "Låt den rätte komma in" men den verkar rätt bra faktist:) Men innan vi drar upp ska jag sooola. Innan kl 13.00 är den halva priset på solariet här, så då ska jag sola länge och drömma mig bort... Till Alanya såklart. Nej nu är det mat. Pusss

ps. imorgon har vi varit tillsammans i 1 år och 9 månader. Så detta blir ju perfa!

Kommentarer
Postat av: Mamsilainen

Ja.....tänk om fel får komma in?????

vad säger ChRILLE om det!!!!...typ?

Pussilainen.

2008-11-13 @ 23:54:21
Postat av: Emma

Hörrö snygging, varning här! "låt den rätte komma in" är nog ingen film du ska se. För den är verkligen skit dålig! =) Ville bara varna dig lite ;)

Postat av: linn

mamsilainen- haha! ja duuu.... jag ska fråga :o hihi kramilainen!



Emma- Du hade rätt, men tuvärr så såg jag ju din kommentar nu och inte igår. Den var inge vidare faktist.. hehe!

2008-11-15 @ 12:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback