Den som spar, han har!

Jaha då var det bara en månad kvar då, tills julafton såklart. Jag kom precis hem, efter att ha varit och handlat med mamma. Nu har jag två st choklad kalendrar, lyxigt mig va? En här och en hos Chrille. Egentligen gillar jag inte änns chockladen speciellt mycket, men det är ändå något man måste ha! Vi köpte 7 st, så nu har alla en varsin ink. Mamma och Thomas. Hehe..
Jag minns när jag var liten och jag och Jocke fick en varsin choklad kalender. Men varje år, gjorde han samma sak. Så fort han fick sin. Gick han in på rummet, satte sin på golvet och helt hysteriskt öppnade han alla sina luckor på en gång och åt upp varenda chocklad bit. Sedan kom han varje dag (fram till julafton) in till mitt rum och hoppades på att få smaka en liten bit av mig. Men det kunde han ju glömma!

Här är han! För ett anntal år sedan. Den glupske pojken!

Kommentarer
Postat av: ENGREN

hahah typiskt! kenntan gör så FORTFARANDEE!!!!

Postat av: Anonym

ägget!

2008-11-27 @ 14:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback