Detta måste vara rekord

Så, nu orkar jag inte mer. Har pluggat teori ett bra tag nu, så nu får det vara nog. Ska gå och lägga mig nu tänkte jag, lika bra. Ska ju faktist upp kl 05.30 imorgon, eftersom att jag ska ha min halkbana tidigt på morgonen.
Får se vad kl blir när jag kommer hem igen och om det då är någon ide att gå på sista lektionen i skolan, men det visar sig. Nu ska jag som sagt sova, så vi hörs imorgon.
Jusde, en sak till.... idag har jag rekord ätit på klementiner. Jag har tryckt i mig minst 15 st. Bra alternativ ist för godis måste jag säga(Y)
Ja, nu var det sagt. Puss hej!

jag blir så glad på mig själv när jag väljer detta alternativ ist för godis, som de oftast blir när man är rikigt sugen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback