Fixar & Donar

Så där ja, nu har jag precis diskat klart. Det tog mig nästan en timma att diska allt,
då kan ni förstå hur mycket det var. Kl. 19.46 tar jag bussen hem, tillsammans med Malin som jag möter upp på Centralen. Vi ska som sagt hem till mig, kolla på Idol, äta mat och godis, ta en kvälls prommis och bara softa! Ska bli skönt efter allt diskade och städande som jag har roat mig med idag. Ni kanske undrar varför jag gör det i min killes lägenhet, det borde han väl göra själv? Men jag är här nästan varje dag, så då är det inte mer än rätt att jag också hjälper till. Nu är han på jobbet, så det här blir en liten överraskning till han... när han kommer hem ikväll!
Näe, nu ska jag väl se till att fortsätta. Så jag hinner bli klar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback