Funderingar

Hej... igen!
Jo, jag tänka på en grej. Min lillebror fyller 16 år på Lördag, men vi ska fira han på Söndag. Då jag tänkte ge han en liten present. Vi ger varandra aldrig värsta sakerna, utan bara något litet. Något för inte så mycket mer än 100-150 kr!
Jag har iaf tänkt på vad jag skulle kunna ge honom.. ett par kallingar? en t-shirt? en rollon?
Men sen slog det mig..... En rakhyvel plus lödder! Men sen tänkte jag om det är taskigt, eller typ skit tråkigt?
Men va fan, han börjar ju få lite moppe musche nu eller pubertets ludd eller vad det kallas för. Och det är inte snyggt och jag stör mig på det som fan....

Isf, hade jag tänkt mig det här.. sen kanske (om jag är rikigt givmild) även lägga detta i en lite snyggare nessesär. Men det kanske inte en kille vill ha? Åh, help me!

 
Här är han iaf, min lillebror Jocke alltså! Eller Joakim som han faktist heter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback