Godmorgon

Kom typ precis hem till Chrille. Rätt tidigt en Lördag, jag vet! Men jag ska ändå in till stan vid halv 1, så jag passade på att åka hit med mamma när hon skulle träna. Efter hennes pass tänkte vi gå en runda på stan (måste hitta en present till lillebror som fyller år idag, jusdet måste ringa och gratta han också) iaf, sen ska vi äta lunch och efter det åka bort till moraberg och in på rusta för att köpa min rosa julstjärna. Och på tal om julstjärna... igår när jag städade hos Chrille, så passade jag på att sätta upp hans julstjärna och fan vad sur han blev när jag ringde och sa det. Han tycker att det är gay att ha den upp innan den 1a advent. Men jag kunde inte hålla mig, typist mig.
Just nu ligger han iaf och sover, men jag vill att han ska vakna. Vilket inte han vill, han vaknade inte änns när jag pillade han i näsan och drog upp hans ögonlock.. då mummlade han bara! He he! Näe, nu ska jag äta frulle, är svin hungrig!

Ps. Idag ska jag och mamma vara, vi ska bla. baka bullar (till jockes fika imorgon). Bubbla och hyra film. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback