Hej

 Kan ju börja med att berätta att klänningen som jag
bloggade om igår, självklart var slutsåld. Inte så konstigt kanske, eftersom att Engla hade bloggat om den på sin blogg och hon har ju några tusen läsare (som hann för mig) men aja!
Skoja inte om det var underbart med sovmorgon idag, mamma glömde att jag är ledig på fredagar. Så hon kom upp hit i morse vid 10 över 6 och sa. Linn vi ska åka om 10 minuter. Och efter det var det bara att somna om igen, så himla najs!
Vaknade 11.30 och sen dess har jag bara kollat på en film, tittade på en utav Emmas häst filmer. Hehe! Rätt bra faktist, även fast jag inte är ett häst freak!
Nu ska jag ta ett bad. packa väskan och sen städa undan på rummet. Sen är det dags att ta bussen till stan och ikväll blir det fest som sagt, trevlans! Vi hörs sen mitt härskap. Vågar jag ta med min kamera ikväll föresten? Har inte gjort det hittills men kanske ska göra det ikväll, kan ju vara kul att ha lite bilder. Aja, det återstår att se.

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback