Hej då blondie

Nu har jag låtit håret torkat och det är plattat och jag har vågat kolla mig själv i spegeln.
Och... det blev rätt fint. Men jag är inte speciellt nöjd med färgen. Den kan bli åt det svart / gröna hållet i vissa ljus :O
Tror det beror på att jag var så ljus hårig där innan. Men jag ska låta det vara såhär ett tag och sedan göra nya slingor. I en mer chocklad brun färg. Men jag har fortfarande lite ljusa slingor kvar, så allt är inte helt täckade i brunt. Eller vad man ska säga. Det ville jag inte, för jag tycker det blir finare med lite olika.
Aja! Nu var det gjort iaf... och jag är rätt stolt över mig själv. Haha! Kanske låter skit töntigt. Men jag är så nojig när det kommer till mitt hår. Vågar mig inte på minsta lilla förändringen. Men nu är det bara att besöka frissan som återstår.. måste toppa mig som sagt. Eller vad säger du Ida? Ska vi göra det tsm? Det är inte bara jag som har kluvna/torra hårtoppar....


Kommentarer
Postat av: Anna

Får vi se resultatet också, dear?? =)

2008-11-11 @ 18:21:09
Postat av: Ida

Fröken linn gav oss värsta förväntningarna med denna bild att det är mörkbrunt, men näää. De vita slingorna är borta och en aning mörkare. Men det blev jätte fint :D

Postat av: linn

haha! jag vet... men det vr så det kändes när håret var blött. då var de as mörkt o jag blev jätte rädd. :D

2008-11-11 @ 20:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback