Jag är visst tillbaks igen

Okej, jag stände visst aldrig av datorn. Men det berodde bara på att jag såg att jag var tvungen att kolla upp lite ord på google. Så det så! Nu har jag läst nästan alla sidor och kan nästan alla ord. Bra där! Men jag har fortfarande en del kvar, det här bli en lång natt för mig. Nu kände jag iaf att jag behövde en pause efter nästan 2 timmars läsning, efter ett tag var jag tvungen att läsa om... bara för att det inte fastnar. Jag blir trögare med tiden, som Ida sa.

Idag har jag haft en rikig ful dag. Då jag bara gått och glömt mig under min krage, typ!
usch jag hatar sånna dagar när man känner sig så ful... då jag bara har lust att gräva ner mig för ett tag.. och sedan komma upp, på nytt. Titta sig i spegeln och önska att jag såg ut som jessica alba, typ. Men det har inte hänt än. Men jag har heller inte gett upp... en vacker dag... kanske!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback