Jag hade fel!

Jag kanske är den där superkvinnan i alla fall. För fan vad bra jag har varit ikväll. Jag har faktist hunnit med nästan allt jag skulle. Jag har storstädat rummet, dvs.. dammsugit, dammat, bytt sängkläder och röjt undan alla kläder. Och lite till! Jag har också svarat på frågorna, samt prinatat in vissa i skallen. Har nu en del kvar och det tänkte jag ta och läsa på i sängen och sen sussa.

Titta vad mysigt jag har gjort det. Med tända ljus och julstjärna (he he)
Jag har fått för mig att det går bättre att plugga då!
*Hoppas de*

 

Nu väntar den här skiten i sängen, så jag kanske borde gå...


Hej då, sov gott!

Kommentarer
Postat av: ida Engren

Åhh så mysigt det såg ut :)

Bra jobbat, lycka till

Postat av: linn

ihih tack tack .....

2008-11-13 @ 19:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback