Jag och min kanin

Min natt har varit förjävlig, jag hostade konstant så det gick inte att somna. Så jag vaknade rätt sent, så jag har inte hunnit gjort så mycket annat än setat på altanen och myst med min kanin i nästan en timma (klappa, klappa, klappa). Ja det är ju bara det jag gör, hon är så mjuk och fin. Precis som idas svarta kanin päls (hata).
Idag ska vi till Heron för att gå på bio, äntligen får jag se Patrick 1,5! =)
Senare är planerna så att jag ska plugga med Ida, om det hinns med. Annars får vi plugga var för sig och lägga ihop allt. Men det ska väl lösa sig. shit, imorgon börjar skolan igen. Jag är inte redo, en vecka till sulle vara perfekt. Men nu går ju inte det och jag får vänta till vinerlovet. Hoppas jag överlever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback