Kvällens sista inlägg

Igen skriver på msn, ingen uppdaterar sin blogg. Det är helt dött här i datorn, så varför ska jag sitta här egentligen? Tänkte istället lägga mig i sängen och kolla på en film och sen sova gott! Och det bästa av allt, jag ska inte gå upp kl 6, som jag gjort hela veckan och tidigare än så till och med. För att imorgon är jag ledig (som alla andra fredagar) ingen körkeltion eller någonting sånnt=) Så mina planer är att dra hem till Chrille innan 13, grillas i solariumet. (Halva priset innan kl 13 ni vet) Sedan ska jag övn. med mamma i ca 1,5 timme och sen går jag hem till Ida, vi ska fixa oss sen ta tåget till Gnesta där det är inflyttningsfest. Skoj! Jag ska dock ta det väldigt lungt med alkoholen, vågrar knappt dricka en ända droppe? Eftersom att jag och mamma ska övn. köra tidigt på lördag morgon igen. Innan jag och Malin åker till Sthlm och Julhandlar:) Mysigt!

Konstigt det kommer att kännas att inte dricka något på en fest. Nu låter jag som västa alkisen, men något glas brukar man ju alltid ta, för festlighetens skull! Jag förstår verkligen inte hur vi orkade med att dricka var ända dag i en veckas tid, när vi var i Alanya! Efter varje helg, jag varit på krogen eller liknande. Säger jag åt mig själv att "jag ska aldrig mer dricka" typ.. och här körde vi på varje kväll... plus denna värme, plus de få sov timmarna, plus allt dansande på krogarna hela natten lång. Men vi fick inte nog helt enkelt!


Godnatt, puss och kram och klapp på stjärten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback