Man är väl inte dum?

Nu ska jag ta en dusch och sen gå och lägga mig. Imorgon tänker jag vara pigg och utvilad!
Inatt sov jag fett lite så därför tänkte jag gå och lägga mig tidigare idag istället. Kom just att tänka på det, att efter morgondagen så har jag helg, igen! Vad snabbt det gått. Helgens planer är att jag och Ida ska på fest/middag (någonting i den stilen) hos Jolin, en klass kompis=) På lördags morgon, ska jag och Malin upp i sthlm, då tänkte jag passa på att kika/köpa lite julklappar. Och på söndag ska jag på Julmarknad=) Låter som en bra helg va?
Näe, duschen kallar! Sov gott

Jusde, snart kommer Chrille hem från jobbet. Bra, för att jag gillar inte att sova ensam. Jag ska passa på att ta de bästa kuddarna och täcke!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback