Romantisk middag för två!

Idag blev jag skit glad när jag kom hem och fick syn på att vi köpt oss en soda stream! Eftersom att jag älsar bubbel vatten och nu kan jag dricka det al the time. Aja..
Idag har jag som sagt varit med Malin, vi började med att äta tacos.. men eftersom idol gick samtidigt som vi ville äta fick vi ett problem. Vi ville ju både se och äta samtidigt. Men vi får inte sitta och äta mat i soffan i vår familj, hehe!
Så därför dukade jag upp ett romantiskt bord för två i vardagsrumet (se bild)... Efter det ja vi oss i bubbel poolen, där vi låg i 2,5 timme. Sen blev vi russin och gick in. Nu sitter vi bara här.. ska snart bädda. Malin e torre och vill sova (okej, hon har varit i skolan och jobbat) men det har inte jag och är as pigg. Men men!

Najs va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback