100 saker om mig!

1. Mitt fullständiga namn är Linn Emilia Linnea Carlsson
2. Min favorit färg är ljus rosa och vit
3. Jag har värdens sötaste kanin
4.  Jag skulle aldrig våga pröva suchi ( vet inte änns hur man stavar till det)
5. Jag har bott i Enhörna i nästan 12 år
6. Jag är dålig på att hålla ordning på mitt rum
7. Jag har en lillebror och en storasyster
8. Jag ska bli moster i feb :)
9. Jag har två bästisar
10. Jag är kär i Chrille
11. Jag är bra på att göra allt i "sista sekund"
12. Jag var värdens blygate unge när jag var liten
13. Under hela högstadiet (ink 1an på gymnasiet) blev jag röd som en kräfta när samtalet sex kom på tal
14. Jag gråter sällan när jag ser på film. Då ska dom vara riktigt sorjliga
15. Jag är inte så mycket för att läsa böcker
16. Jag älskar princess tårta
17. Jag tycker att Robin B i Idol är skit snygg, ihihih
18. Jag skulle kunna leva på Nancys mat
19. Jag har redan satt upp min jul stjärna

20. Jag älskar julen
21. Jag har en förmåga att somna på mina histora lektioner
22. Jag hatar att klippa mig
23. Jag är snäll
24. Jag vill ha körkort
25. Mina favvo pogram för tillfället är ensam mamma söker och andra avenyn
26. Jag skulle vilja träffa tayra banks
27. Jag skulle vilja väga ca 7-10 kg mindre
28. Jag älskar båt liv.. och har gjort i hela mitt liv
29. Ibland saknar jag mitt marsvin Tuff som dog för flera år sedan
30. Jag har sett en död människa
31. Jag tycker om att skrämma upp mig själv genom att titta på skräckfilmer
32. jag älskar att tända ljus, för det är mysigt
33. Ibland biter jag på mina naglar
34. Jag skulle behöva nytt smink
35. Sommaren gör mig lycklig
36. Jag är ganska duktig på att rita
37. Jag har alltid gillat pyssla
38. Jag skulle aldrig våga gå ensam i mörker
39. Frida skulle jag heta om det inte blev Linn
40. Ibland får jag ryck och frossar i mig go saker och får ångest efter
41. Jag har ganska bra betyg
42. Jag älskar ostbågar
43. Jag skulle vilja åka till något varmt land, nu!
44. Jag hatar att sova med strumpor och smink
45. Ibland använder jag brun utan sol
46. I alanya lärde jag mig tycka om ÖL
47. Jag har aldrig sett någon av sagan om ringen filmerna
48. Jag önska att jag kunde trolla
49. Jag kan sjunga med stängd mun
50. Jag är rätt kass på matte och ändå valde jag matte B
51. Nästa år tar jag studenten
52. Jag har ångest för vad som ska hända efter jag tagit studenten
53. Jag älskar att inreda
54. Jag har börjat gilla "lördags korv"
55. När jag var liten köpte jag en neontetra som fick heta kakan
56. När jag var mindre var Ida Engren min bästis och vi gjorde många knäppa saker tillsammans
57. Jag vågar inte ta hål i naveln
58. Jag tycker att det är äckligt när folk pruttar
59. Jag gillar att läsa bloggar
60. Jag är ofta orolig för mina nära och kära
61. Jag hatar galen rock musik, förstår inte grejen
62. Jag tror på spöken
63. Jag plattar mitt hår nästan varje dag
64. Jag gillar inte att skriva med bläckpenna
65. Jag vill ha en ny mobil
66. Jag har aldrig bytt msn eller blogg namn
67. Jag vill byta efternamn
68. Jag vill ha en walk-in-closet...
69. Jag har ofta svårt att bestämma vad jag ska ha på mig
70. Jag önska att jag var brun året om
71. Jag har ovanligt mycket ärr på mina ben
72. Jag gillar min ögonfärg
73. Jag älskar att ha strumpbyxor och taights
74. Jag och Chrille har exakt lika dana vinter jackor
75. Mina päron är skilda
76. Jag tycker att det är läskit att åka skidor från branta backar, då får jag panik och ångrar att jag åkte upp
77. Jag har fjäll vandrat och levt som en luffare
78. När jag solar får jag altid fräknar
79. Jag skulle inte kunna vara tsm med någon som är jätte mycket kortare än mig själv
80. Jag hatar politik, att diskutera vuxna saker och sånt
81. Jag vill ha tre barn i framtiden
82. Var av en av dom ska heta Ciline
83. Jag skulle vilja pröva på att vara kille
84. Sova är helt underbart
85. Jag har aldrig haft hål i en tand
86. Jag har heller aldrig blivit stucken av ett bi
87. Jag tycker att sommaren är för kort
88. Jag gillar min skola
89. Jag älskar alla astrid lindgren filmer<3
90. Ibland glömmer jag att borsta tänderna på kvällarna
91. Jag hatar att fönster shoppa
92. Ibland blir jag kallad för Lään
93. När jag var liten ville jag hellre vara hemma hos mormor och morfar än att gå på kalas och leka med mina vänner
94. I grundskolan räddade jag en guldfisk och tog med den hem
95. Jag hatar att gå upp tidigt på morgorna
96. Jag har en ful ovana att skjuta upp saker och ting. Specillet vad det gäller läxor och prov
97. Jag vet inte vad jag vill syssla med i framtiden
98. Jag tycker att snus lukar gott, men smakar skit
99. Jag har spart alla mina mode tidningar och har därför en hel del
100. Jag är bra på att slösa bort mina pengar på skit saker och sen vet jag inte vad jag gjort för dem


Kommentarer
Postat av: ENGREN

56. När jag var mindre var Ida Engren min bästis och vi gjorde många knäppa saker tillsammans



hahahaha aa, de måste ja hålla med om. vi var lite konstiga faktiskt. men skoj hade vi. pappa parnoff

Postat av: linn

Ja, eller "kläm patten" som vi gav till Joel i värdens längsta snöre. Höhö!:D

2008-11-17 @ 12:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback