Tänk om..

Funderar på att gå och lägga mig snart, är trött!! Men samtidigt vill jag inte det, för att när jag vaknar upp imorgon kommer jag att ha en lång och jobbig dag framför mig. Jag ska nämligen köra på körkolan, sedan gå hem till Chrille, plugga till massagen, gå till sydpoolen, ha prakitist prov, sluta kl 5, gå hem till Chrille, plugga teori, sova!
Låter inte så frestande va? Men men, livet kan inte alltid vara så kul.. även om jag tycker att det borde vara det! För tänk vad mycket lättare allt hade varit då och framförallt mycket roligare, hehe.
Näe, nu ska inte jag sitta här och sriva massa strunt... utan gå och borsta tänderna osv så att jag kommer i säng någon gång. Sov gott!



Kommentarer
Postat av: Ida

Det praktiska provet kommer att gå finfint för dig gumman :) Vi ses imorgon vid spa, PUSS och godnatt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback