Bla bla blaa

Har lite ångest för morgondagen. Har nämligen landsvägs körning kl. 6.45. Då vi kör mellan 2-3 pers i en och samma bil, i omgångar. Är lite nervös för att jag ska klanta mig, skulle vara så typist mig.

"Linn, sväng höger nästa"
"Okej"
.....
"Men varför svänger du vänster? Du skulle ju höger"


Det där har ju hänt ett antal gånger om man säger så. Och nu sitter det andra "övningskörare" i bilen, som kanske retar mig! Haha. Nej da, nu är jag lite för negativ känner jag. Det gå nog bra, det ska gå bra.
Ska försöka att gå upp i tid, så jag hinner göra massa havregryns gröt att proppa i mig innan jag går iväg. Annras kommer väl huvudvärken som vanligt.
Efter min långa körning (5-6 timmar) ska jag till skolan, då vi ska ha teaterföreställning för alla lärare. Tur att man är med i rekvisita gruppen och inte har någon roll. För annars hade jag varit väldigt nervös!

Efter det, så får vi se vad som händer. Känner för en mys kväll med Idol tittande, god mat och kanske lite godis?
Måste ladda till på Lördag då det blir utgång. Vilket jag ser fram emot:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback