Bra jobbat LINN

Idag har jag varit duktig!
Idag stannade jag kvar i skolan i 2 timmar och skrev en vg upg. i historian.
Den var rätt svår så jag har lite kvar. Men jag är i stort sätt klar, vilket känns skönt!
Om ett tag kommer Matilda ringa mig, även kallad Torunn;)
Vi båda hade ingenting att göra idag och eftersom att Chrille jobbar natt så åkte jag hem istället. Så lite senare ska hon komma hem till mig. Det blir bra!
Jag är föresten as hungrig, men det finns typ ingenting hemma. Eftersom att det är FF den här veckan så har det inte inhandlats så mycket. Funderar på att gå till Ican och köpa något. Om jag orkar *samlar krafter*
AJAAA! nu går ja och tar mig en skorpa eller något, är rå hungriiiii



Så länge kan ni ju stirra på den här rå gamla bilden på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback