Help me

Det börjar snart bli time för att skaffa sig en ny viner jacka. Tänkter fortfarande använda min nu tre års gammla fjällräven dunjacka. Men bara dom allra kallaste vinter dagarna. Har som sagt haft den ett tag nu. Och jag är en sånn som tröttnar på kläder och jackor. Men den här gången tänker jag inte lägga ner tusen lappar på en ny inte.
Men jag vet inte vad man ska sattsa på (hehe). Såg just den här snygga fusk pälsen från HM. Helt perfekt, MEN... det känns inte som att det är jag. Päls alltså! Men kan ju alltid testa den där den kommer ut i butik.
Annars har jag sett en helt okej dunjacka från Espirit. En kräm vit typ, men rätt opraktiskt. Men den var lixom sportig och enkel. Kanske bli den, den som lever får se.

Eller ska jag helt enkelt satsa på en sånn härn kokong inspererade jacka? Dock kanske lite svår att röra sig i, men ack så skön. Kom gärna med tips och råd!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback