Hur svårt ska det vara?



Två bilder från i Onsdags. Ursäkta den på mig. Lite små larvig jag vet.
Men jag måste bara säga att jag blir så trött på mig själv, och det måste Malin också blivit.
Efter alla mina kläd ombyten, jag skojar inte när jag säger att jag böt om minst 20 gånger. Om inget av dom 3 första ombyterna känns bra, känns ingenting bra. Hur svårt ska det vara lixom?
Efter lite över en timma så blev det iaf, en svart tröja. Som jag dragit så mycket i, så jag kunde använda den som en klänning. Men för säkerhets skull (för att inte frärscha arslet) så tog jag en svart kjol under den. Plus spättans skärp i midjan. Så svårt var det...
Lite avis blev man ju på Malin som hade köpt en ny fin kjol och viste direkt att hon skulle ha den. Sen funderade hon på om hon skulle ha svart eller vitt linne till. Så lätt ska jag också ha det nästa gång jag ska ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback