Ibland är jag för snäll

Nu har jag en timme på mig, tänke överrsaksa med att ha plockat bort och vikt in all tvätt och kanske (jag sa kanske) till och med diska! Men jag hatar ju att diska mest av allt i hela världen, så vi får se hur der blir med den saken. Annars får han diska själv. Önska mig lycka till!
Efter de ska jag se på ännu ett fetto pogram. Denna gång om feta kvinnor som typ sätter sig på män, så att dom svimmar och grejer. Ja, det kan ju bli intressant. Efter det blir de natti natti, sista skolagen imorgon innan helg, wihoo!


Haha. hittade den här bilden när hon sitter på pogramledaren. Slog mig just att tänk om hon skulle fisa, den tjocka alltså! Då skulle det typ kännas som om det blev jorsbävning eller något för den andra.

Kommentarer
Postat av: nathalie

haha "tänk om hon skulle fisa" typiskt linn-tanke:P.. du e ju knasig,. Tack för senast föresten!! måste vi göra om när vi ahr ltie mer tid oxå=) //POUT

2008-10-08 @ 22:44:45
Postat av: Anonym

Haha, jag vet!

Ja men det måste vi göra :):)

// LINNN

2008-10-09 @ 16:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback