Jag hjärta julbelysning

Ni kanske tycker att jag är konstig, men idag slog det mig att jag nästan längtar till julen. Eller iaf, till första advent då man får hänga upp julstjärnor och sätta upp ljusstakar. Tycker det är så himla mysigt, speciellt när man stiger upp tidiga morgnar och det fortfarande är kolsvart ute, och det ända som lyser upp är den fina julbelysningen. Och den man har i träden tomhus, hur fint är inte det? När man ska ta en kvälls prommenad och det är mörkt, så ser man massa härligt ljus överallt.




Kommentarer
Postat av: Alexandra

åååå jag längtar också till julen, har redan tjuv lyssnat på lite jul musik, haha:P kunde inte hålla mig, hoppas vi firar iår igen, alltid myusigast me kusinmyspysjul... love u ses på fredag <3

Postat av: Anonym

haha ja så typiskt dig:D

Hoppas jag med:)

Pusss<3

2008-10-15 @ 17:24:48
URL: http://linnsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback