Tänk om...

Jag vet att jag inte är den enda som känner så här. Men jag fattar inte hur jag kan känna så olika dag från dag. Ena dagen så är allt toppen, medans den anda så suger verkligen allt. Som idag, då jag kom fram till att jag känner mig helt värdelös! Som tur är har jag min mamma att prata med och då känns det lite bättre. När jag skulle beskriva för mamma hur jag kände mig så sa jag: att jag känner mig som en ballong som har tappat all luft, som bara hänger där helt slapp.

Tänk om man var i Turkiet igen. Då man inte behövde tänka på nått och kände ingen press (förutom att gå ut och sola typ). Då behövde jag inte tänka på skolarbeten, körlektioner och en massa måsten. Åh, vad jag vill tillbaks!
 

Kommentarer
Postat av: Ida

OM DU INTE TAR BORT DEN DÄR BILDEN NU, VET JAG FAN ALLTSÅ!!!!

Postat av: Anonym

Haha, okej. softa! fan jag sitter ju berevid och ser 100 grr värre ut! men som du vill!

2008-10-16 @ 18:40:44
URL: http://linnsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback