Klättring var nog inte min grej!

Hej! Nu kom jag nyss hem, eller hem till Chrille. Känns faktist som att jag bor här nu mera.
Var och klättrade idag med klassen. Och nu har jag fått svar på min fråga och Nej, jag var inte bra på att klättra. Jag sög rent ut sagt. Jag tror att jag skulle klarat av mer om jag inte var en sån jävla chicken, när jag var en bit upp började jag skaka och må illa, det trode jag faktist inte. Men så var det iaf, men några som var grymma var mina kärna vänner Ida och Elin, så jag låg nere på tjockmattan och spanade in mina dom med mitt sexiga sele.
Över till något annat så har jag och Chrille varit tillsammans i 1 år och 8 månader idag. Och det ska "frias" med att Chrille ska på bandy, kommer hem as sent och nu är han med nån kompis och vi ska inte änns äta tillsammans. snyft!
Kul jul, jag som hade tänkt att vi skulle laga mat, ha tända ljus, kolla film och allt sånnt därnt ni vet. Men dom planera sprack ju som en ballong!

Ps. Lägger in bilder från klättringen senare, om Ida vill vara snäll att skicka några till mig! =)

 
 

Kommentarer
Postat av: Mamsilainen

Men se det positivt.....Dom flickorna som kom

längst upp kommer inte att kunna torka sig i

stjärten i morgon för toa pappret kommer vara

för svårt att hålla i....hihihihihi...

Pussilainen

2008-10-14 @ 17:57:04
Postat av: Anonym

hahahaha..... du är rolig du!

Och ja, det är possitivt för mig dåra;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback