Nörd varning

Kanske borde man sova snart?
Jag har nog läst alla bloggar och ändrat min blogg 1000 gånger nu. Så det finns nog inte så mycket mer att göra. Hungrig börjar jag också bli, vad jobbigt. Men tänker inte gå och äta något, för jag har nyss borstat tänderna och jag orkar verkligen inte borsta om.
Undra vad jag ska göra imorgon?
Jag har en massa tråkiga måsten. Som jag inte orkar ta tag i. Kanske skjuter upp det en dag till? Nej, då vore jag en dålig människa. Eller?
Jag skulle vilja gå ner till stan och köpa ett linne från Vila, om det finns kvar.
Hoppas att Malin kan och vill gå ut med mig också, annars är det kört för min del tror jag. Och frågan är också om det finns mer biljetter? Men det lär det väl göra?
Aja, det visar sig imorgon. Nu tror jag att jag ska sova lite trots allt. Vore rätt nice! =)

Hörs imorgon.

Natti natti

Här är alla olika "headers" jag fixat med. Blev några st, innan jag bestämde mig. Hehe!
Börjar bli lite blogg (nörd) varning på mig nu!








(Lägg märke till att jag valde den tråkigaste och den som tog kortast tid att göra, fett onödigt!)


Kommentarer
Postat av: Tildis

Hallååå, varför tog du inte den med dig på? Den var ju lätt snyggast! Jag har föresten suttit och pillat med min blogg med. Neeerd

Postat av: Linn

däför att den inte passade in så bra. men ja kan jua andvända den en annan ggn, kanske :P

2008-10-29 @ 10:31:09
Postat av: ida Engren

blir ju as fint. olika varje dag :P men ta en roligare. slå till!

2008-10-29 @ 16:01:09
URL: http://engren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback