Ris & Ros

Är det någon annan än mig som också tänkt på hur snåla mitt favorit mat ställe blivit?.. nämligen nancys!
Jag åt där i veckan med en Natta, som tog en stor sallad. Och den där salladen är fört och främst inte lika stor som den var en gång i tiden. Den har blivit 5 kr dyrare (Okej, det är bara 5 kr) men ändå. Och som att inte det vore nog så frågade dom henne om hon ville ha frukt eller choklad! Och vad var detta? Förut fick man båda!
Och säger jag att jag vill ha tomat i min macka.. så får jag en skiva. Det är faktist lite små irriterande! Så nu tänkte jag försöka hitta ett nytt favvo ställe, men det finns ju inte så mycket att välja på i den här tråk stan.
Men en annan sak som är bra, som jag vill hylla. Är vår godis affär fantastico. Min syster Anna köpte godis där idag för bara 12 kr. Haha!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, och jag fick väldigt mycket godis för dom 12 kronorna. Haha!

Postat av: Anonym

ja säkert. nej men man får ju iaf dubbelt så mkt mer än på ica iaf ;)

2008-10-09 @ 22:08:52
URL: http://linnsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback