Student 2009

Heeeej!!!

Hemma hos min boy friend nu, vi ska snart laga tacos, muuummmsss.
Sen måste jag plugga på mitt matte prov tills imorgon, matte B är inte min grej precis.
Och justeeee.... idag beställde vi våra mössor. :D Sen beställde jag även lite andra saker. Hihi!
Vi kom fram till det idag att det faktist inte är så lång tid till studenten iaf. Snart lov, sen jullov, praktik i flera veckor sen när vi kommer tbx till skolan igen så är det bara kanske 3-4 månader kvar.
Nu längtar jag som fan. Men sen när vi väl tagit studenten så kommer jag säkert längta tillbaka. För vad fan ska jag göra efter skolan? Vet fortfarande inte. Har hela tiden tänkt att det är lungt, för jag har så många år på mig att bestämma mig vad jag vill bli. Shit!
Aja, nu ska vi handla taco bröd. På återseende!

Tog "stockholms mössan" Där fram ska det stå "Linn, 2009" och bak "igenstaviken och SPA3" med gulsbokstäver, sen tog jag en ljusblå sten. Tror det blir jätte fint!!!



 


Kommentarer
Postat av: syrris

åhh, vad roligt att ha beställt mössor. På min tid fick vi ingen text. Bara en vanlig blank vit. Dö trist ju.. Men det är texten innuti som är det bästa! Memorys forever! 2003 liksom.. shit va gammal jag börjar känna mig nu.



Lill plutten hälsar med en boxning i magen till lilla mostri! ;)



kram

Postat av: vanessa

linn, vilken storlek tog du på din mössa? :O det känns som jag har tagit fel storlek haha

2008-10-01 @ 19:28:31
Postat av: linn

jag tog 56=). vad tog du???

2008-10-01 @ 20:49:38
URL: http://linnsaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Anna- ja tiden går fort=P hhehe. Men du är inte gammal din galning.

Dom kommer ju på mer och mer för varje år, nu finns det ju till och med guld och silver student mössor. Men det känns lite för mycket.



Åh, hälsa tbx till det lilla knytet!



krammiii

2008-10-01 @ 20:52:31
URL: http://linnsaan.blogg.se/
Postat av: vanessa

oj haha jag tog 58. skit stor

2008-10-01 @ 21:43:32
Postat av: Linn

Vanessa- Men dummer! Det finns ju ingen storlek som är rätt eller fel. alla har ju olka stora huven. Ida tex. har bara 53eller54 medans elin också har 58 eller om de var 59. så de ska nog passa. tänk på att man säkert fixar till håret=volym. plus att man inte vill att den ska sitta as tihgt! så de blir nog bra(Y)

2008-10-02 @ 10:16:05
Postat av: vanessa

Ja precis, men 57 passade mig jätte bra. Men sen tog alla min kompisar 58 och då föll jag för grupptrycket liksom haha, men jag ska nog ändra om det går :)

2008-10-02 @ 18:41:48
URL: http://vanessab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback