Najs

Idag har jag inte varit utanför dörren. Jag har inte bytt om, jag har inte borstat tänderna (ups), inte duschat, inte gått och handlat, inte pluggat. Jag har i stort sätt inte gjort någonting. Jag har till och med kvar samma frisyr som jag hade igår innan jag gick ut, men idag är den då lite risigare.
Jo, jag har ju diskat! Bra jobbat! Timmarna har bara gått, men det har ändå varit skönt. Och inte det minsta uttråkande faktist. Nu har jag nog (förhoppningsvis) vilat upp mig och jag tror att jag är laddad för en ny vecka.
Den här helgen har faktist varit riktigt bra om jag tänker efter. Har ju hunnit med massor och det är ju bra det.
Nu ska jag forstätta kolla på Pretty Woman som går på TV, men jag har sett den för många gånger tror jag. För jag trode jag aldrig skulle säga det här, men jag börjar faktist att tröttna på den, lite iaf!

 Lite bilder från igår, det här var allt jag han ta innan min kamera dog:(

Matilda hade med sig hemma gjord cider, haha!
Och hon viste inte hur många % det var i den. Men det lär varit en del.
Kolla bara så glad hon blev. Hihi!

Chrille var helt inne i sitt gitar hero!

När jag vaknade, så hade jag det här att se fram emot. Plus massa mer i vardagsrummet. 
Det var väl inte så kul!!


Kommentarer
Postat av: Tildi

HAHAHA

2008-10-14 @ 08:39:47
Postat av: Anonym

Hhihi, du är söt du!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback