Varför är jag så feg?

Blev ingen fika på mångfaldens hus, utan jag och mamma åkte till Enhörna. Där det finns ett fik som heter "cafe stallet" eller "norrlöt" som vi brukar säga. Så kom just hem till Chrille där i från.
Nu hade jag tänkt att gå ner till stan, måtse köpa sling medel för att fixa den där utväxten. Kanske hittar jag något annat också, hoppas de!
Stan stäger ju kl 4 idag, så kanske bäst att gå ner nu.
Ciao!

Om jag någon gång skulle våga färga mitt hår lite mörkare, så skulle det bli den här färgen.
Helt perfekt brun nyans enligt miiiig!
Varför är jag bara så feg??



Kommentarer
Postat av: vanessa

rå snyggt ju. jag vill också vara brunett, fast jag vågar inte heller.

2008-10-25 @ 15:52:15
Postat av: Anonym

vanessa- vi får ta till oss lite mod. så kanske vi vågar. någon gång ;P

Postat av: vanessa

fast då kommer jag ju aldrig få min blonda färg tillbaka :(

2008-10-26 @ 09:29:31
Postat av: Anonym

det kommer iaf att ta ett tag!! men vi kör på blondt ett bra tag till tror jag! ;)

2008-10-26 @ 15:24:50
URL: http://linnsaan.blogg.se/
Postat av: ida engren

ja men ellerhur är det fint. och du skulle passa!

kul på norrlöt? gamla goda norrlöt :) träffa du " ja e oxå bara NIO åååår " :P HAHAHH

2008-10-27 @ 14:24:57
URL: http://engren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback