Akvarium eller skål?

Jag sitter här och funderar på om jag ska ha mina guldfiskar i en skål. Som jag alltid haft eller om jag ska ta Chrilles akvaruim (som han inte vill ha längre) och ha ett par firrar  i det?
Egentligen tycker jag att det är finast med skål, men det är ändå jobbigare att göra rent när man har skålen plus att jag måste rengöra betydligt oftare.
Ett plus med akvariet är också att den har belysning, vilket kan vara mysigt att bara ha det tänt i rummet. Det är ju också nytt och lagom stort. Åh, vad jobbig det blev. Haha!
Har i alla fall förberett med fina stenar både köpta och sånna som jag plockade i spanien förut. Samt mat, som jag köpte hos Ida på maxi idag. Hehe!

Aja, får väl sova på saken.



Tror nog att jag testar med akvariet iaf, kan nog bli fint. Men ska inte ha nån bakgrund eller massa växter och så. Bara alla fina stenar och snäckor samt endast slöjstjärtar. Eller?









Kommentarer
Postat av: Ida Engren

de låter bta me akvariym. fräääscchtt.. sattsa på det ridis :)

Postat av: Nathalieee

AKVARIUM!! det e fan synd om fiskar i skål:P

2008-09-21 @ 22:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback