Barnrumpor

Jag och Ida brukar åka med Elin i hennes bil då och då, efter skolan. Eftersom det är Elins bil och hon har körkort är det självklart att hon ska köra. Men nu över till barnrumprona. Jag och Ida, som från första dagen vi skulle åka med Elin började att "bråka" om vem som skulle sitta fram. Haha!
Så vi har kommit på ett system och sitter varannan gång. Och ibalnd när vi inte åkt med henne på ett tag så kan man ju glömma vem som satt fram sist. Och det är rätt kul när man tänkter efter, hur vi står där som två små barn och försöker på minna varandra om vem som satt där sist. Typ. "Men minns du inte då, när vi skulle till stan? Då satt ju du fram" Okej då, säger nån. Och så sitter den som hamna i framsätet och gluttar bak lite på den där bak. Mohahah!
Hur orkar vi? Sådär höll jag och min lillebror på när vi var små.

För övrigt sitter jag i skolans biblotek med Elin, vi har egentligen slutat. Men eftersom vi måste vara kvar till omprovstiden kl. 15.30 för att skriva ett läxförhör som vi missade. Måste vi vänta i över två timmar. Jippi!
Men det lyxiga är att mamma kommer och hämtar mig efter skolan:)
Då blir det inge tjafs, jag kör!

Ida, Linn och Elin

Stackars Ida hon får sitta faram nästa gång, Omg. Tänker Elin medans jag tröstar Ida.


 


Kommentarer
Postat av: Eliiin

Snygg jag är alltså;) en riktigt liten sötnöt! haha.. ni är mina små bebisar.. får alltid ta hand om er.. inte lätt!! ;) kyss

2008-09-24 @ 13:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback