Blääää!

Sitter i bibloteket i skolan, med Ida och Elin dvs. mina två nötter.
Dom mobbar mig hela tiden, så jag är lite ledssen i ögat om man säger så.
Vi håller i varje fall på med något tråkigt samhälls kunskaps arbete. Hmm... ja, jag hade ju mycket kul information nu kände jag. nooooot..
Efter det här har vi idrott, vi ska leka lekar. Och jag hatar att leka lekar. Slutar klockan fyra och det suger.
Idag låter jag väldigt negativ, och det stämmer nog. Lite i alla fall. Jag vill bra heeem och tvätta mitt hår som är as flottigt och jag haatar att att flottigt hår. Idag ska jag nog sova hos Chrille igen.... för att slippa sitta på bussen i 30 minuter på morgonen, istfället för 6 minuter. För att jag haatar att sitta på bussen i 30 minuter.
Nu jag gör försöka få nått gjort på vårt arbete.

Hörs senare! bye


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Cingeling nu har jag tittat in:P.. intresant liv du har du lille rääd:P

2008-09-02 @ 18:12:29
Postat av: mamsilainen

Me`älskling....mensig eller????

Ta en Cipramil och bli snäll.

Puss på dej.

2008-09-02 @ 19:44:30
Postat av: linn

menisg? haha, nej faktist inte. men åt nyss en kaka, så nu e jag snäll!

(K)

2008-09-02 @ 21:07:21
Postat av: mamsilainen

Härligt med små knep ibland,pepparkaka kanske.

Pussiluss

2008-09-03 @ 11:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback