En perfekt lördag

Igår var jag som sagt med Anna=) Det var väldigt trevligt, som vanligt. Vi sågs på stan och kikade runt lite. Och eftersom jag fyllt år och vi inte sågs då, så fick jag välja något på stan. (snällt va?) Valde iaf, ett jätte fint linne med typ lite pärlor och sånnt på. Sen bjöd hon mig även på mat. Jag valde nancys, hehe! Så vi tog hem maten till henne. Kyckling sallad som vanligt plus ett chocklad boll till efterrätt, gissa om vi var mätta?
Sen hade hon en del kläder som hon skulle göra sig av med, och jag var där på en gång och tog det mesta. Tokern skulle bla. slänga en helt ny klänning från hm med lapp och grejer kvar på.
Efter det, så ringde Ida och Malin mig. Dom var så ihärdiga att få träffa mig så jag var tvungen att dra ;)
Fick skjuss av Anna ner på stan, där jag mötte upp M och I. Vi gick loss på fantastico. Sen kollade vi film hos Idis, alla var nära på att skita på sig. Spec Ida. För filmen var så läskig.
Snart ska jag ringa Ida, vi skulle tydligen gå ut och gå idag. Viket jag verkligen behöver. Sen måste jag åka hem. Har massor jag måste göra. Bla. städa rummet, min garderob ligger nu mera på golvet. Samt att plugga, vi har prov imorgon och jag har inte änns börjat, ups! Shit vad stressad jag blev nu då.

Puss!



Jag och Malin hos Ida igår, högg direkt ner i godis skålarna. hö hö!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback