Hår tjat!

Okej, jag vet att jag tjatar om mitt hår, färg och frisyr osv. Men när jag ändå håller på så måste jag berätta nått fantastiskt (hehe) Idag, var det första gången på år, säkert 2-3 år (bortsätt från vissa undantag) som jag varken inte fönade eller plattade mitt hår. Hurra!
Frågan är ju bara varför jag plågat mitt stackars hår med det i alla dessa år. Inga värme skyddande krämer eller liknade har heller används. Ska nog försöka sluta med att både föna och platta håret, i alla fall till vardags. Eftersom det sliter så mycket! Och mitt hår behöver få vila! Det är rätt fint med lite själv fall ändå, kom jag just fram till!


Och när vi ändå pratar hår. Så vet jag någon som behöver besöka en frisör snarast...
Nej, Chrille! Det där är inte snyggt. Det är ingen frisyr, allt bara ligger. Men han har faktist lovat mig att klippa sig snart. Äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback