heeej

Jätte dålig uppdatering, jag vet. Men jag har inte haft ork eller lust att uppdatera, men nu kände jag att det var dags igen. Helgen har varit bra, har hunnit med mycket skoj. Har varit ute både i fredags och i lördags. Så nu får de dröja ett tag till nästa gång känner jag.
Igår var jag hemma hos Chrille. (ovanligt va?) Känns som att jag alltid är här nu för tiden. Och det gillar inte mamma.
Men iaf, vi gjorde tacos, såg på ensam mamma söker. Dippade grönsaker och bara tog det lungt. Vilket behövdes.

Jag kom nyss hem från optikern och jag hade tydligen inte så dålig syn som jag trodde. Jag kan skaffta brillor om jag vill. Men det behövdes inte, för att det blev inte så mycket bättre med dom, lite skarpare bara. Men tror jag ska skaffa ett par, när jag kör bil i varje fall. Sen ska dom få ligga och samla dam, tänker inte använda dom annars. hehe!

Klockan halv 1 ska jag bege mig mot sydpoolen för att ha spa- lektion. Vi har läxförhör/prov idag. Så det gäller att jag pluggar nu tills jag måste gå.

Ska läsa lite bloggar sen måste jag sätta fart ska gå om 2 ½ timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback