Jaha...

Blev bara en lektion för mig idag, sen orkade jag inte vara kvar. Men imorgon så har jag bestämt mig för att inte ha ont i magen, och då har jag inte det. Så då ska jag vara i skolan från början till slut.
Om två timmar kommer mamma och hämtar mig och chrille. Vi ska sova hos mig idag (kors i taket) känns som det var flera månader sen. Jag ska försöka få med han på en prommenad ikväll, vilket lär bli svårt. Men det skulle vara skönt att få röra lite på sig. Är säkert inte ensam om att känna att man väger dubbelt så mycket under lingon veckan.
Ikväll är det idol också ja, kom jag på. Så det får vi inte missa!
Sen händer det inte så mycket mer i mitt liv, helgen blir ljugn. På fredag ska vi ha kräftskiva hemma, så då tänkte jag vara hemma. Men inte äta kräfter, usch!
Sen hade jag även tänkt att träffa mig syster också:)



Herrå!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback