Måste jag?

Kom precis in från en promenad... nu ska jag snart städa toan. Usch!
I vår familj så har vi bestämda dagar då vi "barn" turas om att städa toan här uppe.
Så det bli en gång i månaden då. Egentligen är den dagen imogon. Städ dagen, alltså. Men eftersom att jag ska vara med Ida.E då, så pallar jag inte städa toan medans hon är här, för vi har ju inte varit på år och dar.
Måste bara dela med mig av min morgon som var den stressigaste i mitt liv.
Jag tycker på snooze lite för många gånger, vilket resulterar att jag har 10 minuter på mig. Men när jag först vaknar, så tror jag att jag har rätt god tid på mig. Och jag kände verkligen att nej, jag vill inte upp! Det blev ju inte bättre av att Chrille var ledig och låg där *avis*. Så jag väcker Chrille och säger åt honom att han ska säga åt mig att gå upp. Vilket han gör mumlandes, skit trött. Och då ifråga sätter jag honom. Nej, måste jag??? Då blir han helt plötsligt rätt pigg. Ja, men Linn du måste gå till skolan!
Aja, då blev det inte lika roligt att ligga där längre så då gick jag upp. Kollar på klockan. Ups! ska gå om 10 min. Så jag klädde på mig. Obsavera att jag satte på mig ettpar mjukis, slängde på mig lite smink tog en banan och kuta. 
Hehe! Näe nu ska toan skuras. Sen packa väskan för att ta bussen hem till den där Chrille.
Ha en trevlig kväll everybody!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback