music

Nästan hela kvällen har jag setat och tagit emot en massa bra låtar. Gammla, nya, lugna och mindre lugna. Ska snart fylla min fula mp3 med dom hade jag tänkt. Älskar att ha ny bra musik i mp3n. Så skönt när man sitter på den där tråkiga 780in i en halvtimme var och varannan dag.
Tänkte snart packa väskan och sen gå och lägga mig, ska ju upp vid 6 imorgon. Så tänkte försöka vara lite pigg i skolan. Nu när vi ska iväg och kolla på museum och grejer, blir nog bra. Bara inte min mage får för sig att krångla bara. Som den gjorde idag och därför var inte jag i skolan.
Hur skönt är det föresten inte att bara göra ingenting ibland? gå omkring osminkad, i mjukis kläder och en knut mitt på skallen?

ps. skaffade face book igår. Tror jag att det var, eller i förregår. (efterbliven? ja) Aja, hur som helst så fattar jag ingenting.
Det går ju inte änns att lägga upp bilder eller är det kanske bara jag som är dum och inte fattar någonting?



Kommentarer
Postat av: nathalieeeee

Nu ahr jag studerat din blogg igen:P.. det är kul att du uppdaterat så mycket:D fortsät med det lilel rööd tjääj:P

2008-09-08 @ 22:19:57
Postat av: linn

haha vad kul att du tycker det din tok.

pösss

2008-09-08 @ 22:33:11
Postat av: Ida :)

gå omkring osminkad, i mjukis kläder och en knut mitt på skallen kan man väl göra när som :)

Postat av: Ida :)

spa tjääähj

2008-09-08 @ 23:58:00
URL: http://engren.blogg.se/
Postat av: Anna Banana

nu har jag addat dig på facebook!! =)

2008-09-09 @ 16:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback