Noll koll

Imorgon händer det en del saker i skolan som jag helt glömt bort. Som bla. Skolfotot. Eller det viste jag ju idag, men kom på det precis innan jag skulle till bussen i morse. Och eftersom jag skulle sova hos Chrille ikväll så kan jag ju inte planera mina kläder och allt annat som jag tänke. Så jag slängde bara ner en rosa t-shirt i all hastighet, aja. (förklarar vårat spex- foto senare). Sen hade jag helt glömt bort att vi har läxförhör i morgon bitti. Så Ida ringde och gav mig frågorna nu. Tror ni jar har någon bok? Hehe, men jag hittade svaren på internet. Tack och lov. Sen säger hon även att vi har idrott imorgon, vilket jag inte heller tänkte på. Så nu måste jag låna gympa kläder av Chrille, som har storlek 0 typ. Om man jämför mot mig. Men, allt löser sig. Nu ska jag packa kläderna puls plugga in det jag skrivit ner. Plus umgås med Chrille, som legat och väntat på att vi ska se film nu i en timme typ. Hehe!




Så här snurrig och virrig känner jag mig idag!!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback