Skryt!



Idag övningskörde jag, precis som jag brukar göra rätt ofta. Och nu känner jag faktist för att få skryta lite. Jag har nämligen blivit as grym. Om jag får säga det själv. Och det får jag, det är ju min blogg!
I början satt mamma alltid och höll handen på handbromsen, i fall något sulle hända. Men nu har hon slutat med det.
Vi kan även sitta och prata i bilden, alltså... föra ett normalt samtal. Förr sa hon bara "sväng höger, du ser väl skylten?, lägg i 3an" osv. Hon blir längre inte hysterisk på mig och sitter inte längre på nålar. Så allt detta måste väl ändå innebära att jag börjar bli rätt bra?
Mina körlektioner börjar igen nu på måndag. Valde att byta lärare. Orkar inte med någon som sitter och drar dryga "blondin skämt" och säger bla. "bra du klarar visst det här, fast du är blond". Han var inte rolig för 5 korvöre, bara störig. Så jag böt. Så, körkortet närmar sig med stormsteg, jiihaaaa!

Kommentarer
Postat av: vanessa

fan va roligt! kämpa på

2008-09-19 @ 17:08:04
Postat av: linn

vanessa- Tack tack! det ska jag.

2008-09-19 @ 17:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback